Rólunk
Az Unilever a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, amely közel 400 márkát értékesít több mint 190 országban.
Legyen elérhető a fenntartható életmód mindenki számára
Napról napra 2,5 milliárd ember használja a termékeinket, melyeknek köszönhetően jól érzik magukat a bőrükben és többet tudnak kihozni magukból. Ez azt jelenti, hogy a világ lakosságának mintegy harmada választ fogyasztási cikkeink közül, mint például a Lipton, a Knorr, a Dove és a Hellmann’s, valamint az olyan ikonikus helyi márkáink közül, mint a Baba vagy a Flóraszept. A világ 50 legnagyobb márkája közül 13 az Unilever termék portfóliójába tartozik.
A Föld nagy részét behálózó üzleti tevékenységünk páratlan globális jelenlétet biztosít számunkra, többek között egyedülálló helyzetbe hozva minket a feltörekvő piacokon, ahol a forgalom 58%-át mi állítjuk elő.
Üzleti tevékenységünk összetett, globális értékláncot hoz létre; több ezer beszállítóval dolgozunk együtt, és közel 34 milliárd eurót költünk árukra és szolgáltatásokra, ezen belül mintegy 13 milliárd eurót összetevőkre és nyersanyagokra, melyekből 69 ország több, mint 300 gyárában állítunk elő késztermékeket. Ezeket a termékeket ezt követően 25 millió kiskereskedőnek továbbítjuk a szupermarketektől kezdve a sarki kisboltokig, és más olyan gyorsan növekvő csatornákon keresztül, mint az online kereskedelem és a fogyasztóknak történő közvetlen értékesítés. A médiára fordított kiadásaink alapján mi vagyunk a világ második legnagyobb hirdetője.
- 190
-
országban vagyunk jelen
- >160 ezer
-
ember dolgozik nálunk
- 1 milliárd Eurót
-
költünk minden évben kutatásra és fejlesztésre
Az ilyen mértékű gazdasági jelenlét felelősséggel is jár
Egyre bizonytalanabb és törékenyebb világban élünk. Az átlaghőmérséklet emelkedik, gyakoribbak az aszályok, egyre inkább akadozik az élelmiszerellátás, nő a szakadék a gazdagok és a szegények között és több milliárd embernek még mindig nincs hozzáférése az alapvető higiéniához és köztisztasághoz.
Emellett a társadalom is változóban van. Jelentős elmozdulás észlelhető a tudatos és fenntartható fogyasztás felé, ugyanis egyre többen érezik a személyes felelősséget a vásárlási döntéseik környezetre gyakorolt hatásában.
A célunk nagyon egyszerű: elérhetővé tenni egy fenntarthatóbb életmódot.
Egy olyan világ megteremtését szeretnénk elősegíteni, amelyben mindannyiunknak van lehetősége földünk természeti adottságait kihasználni.
Szélesebb értelemben vett közösségeinkkel – mint például partnereink, beszállítóink és a körülöttünk élő emberek – ebben folyamatos eredményeket érünk el.
Törekvéseink mögött ugyanaz az úttörő szellemiség áll, amelynek köszönhetően az 1890-es években egy szerény, de az általános tisztaságot az egész viktoriánus Angliában elősegítő szappannal maga az Unilever is megszületett.
A gazdasági növekedésünk mellett aktívan dolgozunk a következőkön is: