Toggle Keresés

  1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Innováció
  4. Kutatás-fejlesztés az Unilevernél

Kutatás-fejlesztés az Unilevernél

A gyorsan változó piaci körülmények között az innovációk jelentősége egyre nagyobb lesz. A kutatás-fejlesztés kulcsfontosságú szerepet tölt be ebben a munkában, amelyet az Unilever az üzleti stratégiájával összhangban lévő befektetésként értékel.

Kutatás-fejlesztés az Unilevernél

A scientist placing a slide under a microscope

Az innováció a növekedés motorja az Unilevernél – olyan termékeket készítünk, amelyek fenntartható életmódra ösztönöznek, és amelyeket szeretnek is a fogyasztóink. A vállalat jövője függ attól, hogy képesek vagyunk-e jobb innovációkat a versenytársainknál gyorsabban bevezetni a piacra.

A kutatás-fejlesztéssel foglalkozó szakemberek

Research & innovation

Több mint 6.000 szakember dolgozik kutatás-fejlesztési központjainkban, a kutatóktól a termékfejlesztő szakembereken át a mesterfodrászokig és séfekig, akik megfelelő szakértelemmel értékelni tudják új termékeinket. A siker kulcsa a szoros együttműködés a különböző K+F csapatok, valamint az Unilever más területein dolgozó – marketinges vagy logisztikus – kollégái között.

Az Unilever kutatás-fejlesztési központjai

Collaborating with Unilever

Az Unilevernek világszerte vannak kutatás-fejlesztési központjai, ami lehetővé teszi, hogy gyorsan reagálni tudjunk a változó fogyasztói igényekre, szokásokra, ízlésre és trendekre. Világszerte több mint 6.000 kutató, mérnök, séf és technikus dolgozik az Unilever kutatás-fejlesztési központjaiban annak érdekében, hogy mindenhol elégedettek legyenek fogyasztóink.

Vissza az oldal tetejére