Toggle Keresés

  1. Kezdőlap
  2. Vállalatunk
  3. Kik vagyunk?

Kik vagyunk?

Naponta 2.5 milliárd fogyasztó használ Unilever termékeket azért, hogy jól és szépnek érezze magát, és jobban élvezze az életet. A 190 országban vásárolt több mint 400 márkával egyedi lehetőségünk nyílik arra, hogy a vásárlókkal együttműködve a mindennapi élet részévé tegyük a fenntartható életmódot.

Az Unileverről

Egy vietnami farmon dolgozó Unilever alkalmazottak

Minden nap egy jobb jövőért dolgozunk, olyan márkákkal és szolgáltatásokkal, amelyek segítségével a mindennapi élet részévé tehetjük a fenntartható életmódot.

Vezetőink

Paul Polman

Tudjon meg többet igazgatóinkról, magas beosztású tisztviselőinkről és az Unilever Vezetői Tanácsról.

Logónk

Az Unilever logó egy dezodorgyár bejáratán a mexikói Jiutepec-ben

Tudta, hogy az Unilever logó 25 ikonból áll, melyek mindegyike valami számunkra fontosat jelképez?

Stratégiánk

Unilever termékeket áruló nő

Tudjon meg többet arról, hogyan jött létre üzleti modellünk és stratégiánk annak érdekében, hogy értéket és fenntarthatóan növekedést tudjunk nyújtani.

Víziónk

Nő vizet hoz a Sunlight vízközpontból

Ambiciózus, fenntarthatóan növekedést célzó terveink vannak, és elkötelezettek vagyunk a társadalmi célok iránt. Jobb üzlet, fényesebb jövő.

Célkitűzésünk és alapelveink

Clear termékekről beszélgető fogyasztók egy indonéziai drogériában.

Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy irányelveinken keresztül a vállalati irányítás és magatartás legmagasabb szintjét érjük el.

Meggyőződésem, hogy létre tudunk hozni egy igazságosabb, fenntarthatóbb világot.

Paul Polman, vezérigazgató
Vissza az oldal tetejére