Toggle Keresés

  1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Kik vagyunk?
  4. Az Unileverről

Az Unileverről

Naponta 2.5 milliárd fogyasztó használ Unilever termékeket azért, hogy jól és szépnek érezze magát, és jobban élvezze az életet – mindezzel egyedülálló lehetőséget nyújt számunkra, hogy egy jobb jövőt építsünk.

Az Unilever logó egy dezodorgyár bejáratán a mexikói Jiutepec-ben

Tegyük a fenntartható életmódot életünk részévé

A több mint 400 márkából álló termékválasztékunk révén világszerte különleges helyet foglalunk el az emberek életében.

Amikor a fogyasztók kiegyensúlyozott táplálkozásba illeszkedő élelmiszerekre, csábító jégkrémekre, a betegségek elleni harcban kulcsfontosságúnak számító és megfizethető árú szappanokra, különleges samponokra vagy a mindennapokban szükséges tisztítószerekre vágynak, akkor jó eséllyel a mi termékünket veszik le a polcról. Világszerte tíz háztartásból hét használ legalább egy Unilever terméket, hiszen a globális piacon vezető szerepet betöltő termékeink választékában olyan márkák találhatók, mint a Lipton, a Knorr, a Dove, az Axe, a Hellmann's vagy az Omo. A helyi piacok számára kifejlesztett, az ott élő fogyasztók különleges igényeit kielégítő brandjeink között például a Blue Band, a Pureit, a Suave, illetve a magyar Baba márkát említhetjük.

Bármilyen márkájú terméket, bárhol is vásároljanak tőlünk, mi azon dolgozunk, hogy az üzlet részeként hozzájáruljon célunk eléréséhez – a fenntartható életmódot mindennapi életünk részévé tegyük.

Fenntartható üzleti terv

Üzleti növekedést szeretnénk elérni, ám felismertük, hogy ezt a növekedést az emberek és a környezet kárán elfogadhatatlan megvalósítani, és kereskedelmi szempontból sem fenntartható. A fenntartható növekedés jelenti számunkra az egyetlen elfogadható üzleti modellt.

Az Unilever Fenntarthatósági Terv (Unilever Sustainable Living Plan - USLP) a fenntartható növekedés új modellje. Lehetővé teszi márkáink jövedelmező növekedését, miközben csökkentjük a környezeti hatásunkat és növeljük társadalmi hozzájárulásunkat.

Az Unilever Fenntarthatósági Terv három fő célkitűzése:

  • Több mint egymilliárd ember egészségének és jólétének javítása. 
  • • Termékeink előállításából és felhasználásából származó környezetterhelés felére csökkentése. 
  • • Mezőgazdasági alapanyagaink 100%-ának fenntartható forrásból történő beszerzése, és az emberek megélhetésének javítása az értékláncunkon belül.

Együttműködés a jobb jövőért

Tisztában vagyunk vele, hogy termékeinknek nemcsak a gyárainkban, hanem életciklusuk minden szakaszában fenntarthatónak kell lenniük. Ez pedig azt jelenti, hogy másokkal – így a szállítóinkkal, a fogyasztóinkkal, az egyes kormányzatokkal, a nem kormányzati szervezetekkel és más vállalatokkal – együtt kell működnünk annak érdekében, hogy kezelhessük a legnagyobb kihívást, amellyel a világ szembesül.

Vissza az oldal tetejére