Történelmünk

Az Unilevert a kezdetektől fogva a céltudatosság jellemezte, és ezen örökségünk a mai napig hatással van vállalatunk működésére.

Egy Blue Band reklám része Indiában

Tegyük a fenntartható életmódot életünk részévé

Unilever Archives

Az Unilever történelmi Port Sunlight épülete

Az Unilevert a kezdetektől fogva a céltudatosság jellemezte, és ezen örökségünk a mai napig hatással van vállalatunk működésére.

Az 1890-es években William Hesketh Lever, a Lever Brothers alapítója papírra vetette a Sunlight szappan tevét – amely forradalmi termékként hozzájárult a tisztaság és a higiénia népszerűsítéséhez a viktoriánus Angliában.

Célja az volt, hogy „a tisztaságot a mindennapi élet részévé tegye, csökkentse a nők munkáját, támogassa az egészséget, hogy a termékek segítségével vonzóbbnak érezzék magukat az emberek, valamint hogy élvezhetőbbé tegye az életet azok számára, akik a termékeinket használják”.

Ez a céltudatosság és küldetés mindig is az Unilever kultúrájának részét képezte. A 21. században továbbra is segítünk az embereknek, hogy jól és szépnek érezzék magukat, és hogy jobban élvezzék az életet – vállalatként az a célunk, hogy „a fenntartható életmódot a mindennapi élet részévé tegyük”.

Használja az idővonalat további információkért történelmünkről

Vissza az oldal tetejére