Toggle Keresés

  1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Kik vagyunk?
  4. Stratégiánk

Stratégiánk

Olyan stratégiát alakítottunk ki, amely segítségével elérhetjük célunkat, és a fenntartható életmódot mindennapi életünk részévé tehetjük.

Stratégiai fókuszunk

Víziónk megvalósítása érdekében olyan, kategóriákat és márkákat tartalmazó hosszútávú stratégiába invesztáltunk, amely fejlődést eredményez, és így minden résztvevő számára előnyös.

Vízió

Vállalatunk fejlesztése

  • Eladások
  • Árrés
  • Tőkehatékonyság

Az egészség és a jólét javítása

  • Táplálkozás
  • Egészség és higiénia

Megélhetés elősegítése

  • Munkahelyi méltányosság
  • Lehetőségek a nők számára
  • Befogadó üzletvitel

A környezeti hatás csökkentése

  • Üvegházhatású gázok
  • Víz
  • Hulladék
  • Fenntartható források

Hosszútávú stratégiai döntéseink

Portfólióval kapcsolatos döntések

  • Kategóriákkal kapcsolatos döntések
  • Az aktív portfólió kezelése
  • Egy tekintéllyel rendelkező üzlet felépítése

Márkák és innováció

  • Az innováció koncentráltabb megközelítése
  • A hatékonyság és a haszon mozgatója
  • Megnövelt befektetések a digitális marketing területén

Piacfejlesztés

  • A piachoz vezető utak
  • Feltörekvő piacok
  • E-kereskedelem

Agilitás és költségek

  • Nullbázisú költségvetés
  • Gyártási alap és általános költségek
  • A méret kihasználása

Emberek

  • Tehetségek megnyerése
  • Tehetségfejlesztés
  • Értékek által vezérelt és a felhatalmazott

Fejlődés

Következetes

Következetességet nyújtunk a mögöttes értékesítési növekedés, az alapvető működési árrés és a szabad pénzforgalom területén azáltal, hogy folyamatosan befektetünk az ellátási láncunkba, márkáinkba és marketing tevékenységünkbe, dolgozóinkba és információs technológiánkba.

Versenyképes

Az innovációba való befektetésekkel növelhetjük piaci részesedésünket, miközben új piacok és új szegmensek után kutatunk.

Nyereséges

Folyamatosan azt kutatjuk, hogyan tudnánk tovább fejleszteni világszinvonalú gyártási folyamatunkat a magasabb megtakarítások és a magasabb hozam érdekében, és így a tőke új stratégiai lehetőségekbe történő átcsoportosításával tovább ösztönözni a fejlődést.

Felelősségteljes

A felelősségteljes fejlődés társadalmi hozzájárulással és a környezetterhelés csökkentésével jár, melyek közül mindkettő az Unilever Fenntarthatósági Terv középpontjában áll, és elengedhetetlen a jó hírnevünk védelméhez és növeléséhez.

Üzleti modellünk

Az Unilever hisz abban, hogy a jövedelmező növekedés egyenlő a felelős növekedéssel. Ez a megközelítés az üzleti modellünk szerves részét képezi, valamint a fenntartható életvitel és az Unilever Fenntarthatósági Terv (USLP) működteti. Irányítja a üzletvitelünket és megközelítésünket, amivel kielégítjük a növekvő fogyasztói keresletet azon márkák iránt, akik felelősségteljesen járnak el a véges erőforrásokkal rendelkező világban. Az üzleti modellünk a fogyasztói kutatással kezdődik, - gyakran az ellátási láncunkban található partnerekkel - amely adatokat biztosít a márka innovációról, így olyan piacképes termékeket tudunk létrehozni, amelyeket marketing és reklámügynökségek támogatnak csatornák széles körén keresztül.

Vissza az oldal tetejére