Toggle Keresés

  1. Kezdőlap
  2. Vállalatunk
  3. Kik vagyunk?
  4. Víziónk

Víziónk

Víziónk üzletünk fejlesztése környezetterhelésünk és fejlődésünk szétválasztásával, valamint pozitív társadalmi hozzájárulásunk növelésével.

Céltudatosság

Üzletünket mindig is a céltudatosság vezérelte, ez az a vezérfonal, ami összeköt bennünket alapító vállalatainkkal és társadalmi küldetésükkel, amely az egészség, a higiénia és a megélhetés javítását célozta.

Továbbra is hisszük, hogy az üzleteknek részt kell vállalniuk a világot érintő kihívásokkal való szembeszállásban, és hogy ez az egyetlen módja annak, hogy egy üzlet sikeressé váljon. 2009-ben elindítottuk „Iránytű” stratégiánkat – azzal a céllal, hogy fenntarthatóan növekedjünk, amely kihirdette elhivatottságunkat az iránt, hogy hosszútávon fenntartható üzletet építsünk.

Fenntarthatósági célok

Az Az Unilever Fenntarthatósági Terv , amely 2010-ben indult, lefektette a stratégia elérésének tervét. Továbbra is ambiciózus céljaink eléréséért dolgozunk: környezeti hatásunk felére csökkentéséért, egy milliárd ember egészségének és jólétének, valamint milliók megélhetésének javításáért.

Erősségeinkre építve kívánjuk elérni az üzleti növekedést – változatos piacokon kombináljuk méretünket és szakértelmünket a fogyasztók igényeivel kapcsolatos tudásunkkal, hogy továbbra is olyan márkákat és szolgáltatásokat tudjunk kínálni, amelyekre az embereknek igénye és szüksége van. Fenntartható üzleti modellünk emberek millióinak életében jelent változást, és befolyásolja környezeti hatásunkat is; mi továbbra is keményen dolgozunk majd, hogy ezekhez a változásokhoz még nagyobb mértékben hozzájáruljunk. Már most látjuk annak bizonyítékát, hogy fejlődés és a bizalom kiépítésével, valamint a kockázatok és költségek csökkentésével erősíti üzletünket.

Vissza az oldal tetejére