Ugrás tartalom

Unilever Magyarország Más lokáció


TRESemmé

A szakértők választása

default media image

Amióta Edna L. Emme 1948-ban létrehozta a TRESemmé márkát, az volt a cél, hogy minden nő magabiztosan, emelt fővel járjon, és valóra tudja váltani álmait.

Alapítónk tökéletesen megtestesítette ezt az ideát, és a modern nők a mai napig példaképként tekintenek rá. A TRESemmé ma is azokat az értékeket hirdeti, amelyekért az alapítónk is küzdött: a függetlenséget, az önállóságot és legfőképpen az önbizalmat, ami ahhoz kell, hogy szembe tudjunk nézni a napi kihívásokkal, és győzedelmeskedjünk felettük – ahogy példaképünk, Edna is tette. Ő aztán jól tudta, milyen óriási szerepet játszik a frizura az önbizalomban! A TRESemmé márka a mai napig abban segít a nőknek, hogy büszkék legyenek magukra.

Érdeklődj az Unilevernél

Ha felmerül benned bármilyen kérdés vagy megjegyzés a márkáról, lépj velünk kapcsolatba!