Vannak az étkezések. És vannak a szószozások. Az ételek, amiket majonézzel, ketchuppal vagy mustárral eszünk, egy másik kategóriába repítik a táplálkozást. Itt nincs helye finomkodásnak, még akkor sem, ha a szabályok visszafogottságra intenek. Ha valami mocskosul finom, legyünk csak mocskosak mi magunk is!
A Globus küldetése, hogy őszintén meg tudjuk élni az örömöt, amit a szószos ételek adhatnak. Erre épül a márka új kommunikációs kampánya is, mely azokat ünnepli, akik evés közben nem zavartatják magukat, és megélik a Mocskosul Finom pillanatokat. Akiket szószozáskor nem hogy nem feszélyez némi maszat az arcukon vagy a kezükön, de még imádják is.
Érdeklődj az Unilevernél
Ha felmerül benned bármilyen kérdés vagy megjegyzés a márkáról, lépj velünk kapcsolatba!