Fedezze fel, hogyan szolgálta az emberiséget a Lifebuoy szappan 1894 óta.
A Lifebuoy márkát 1894-ben a brit William Lever alapította. A Lifebuoy küldetése kezdetektől fogva az volt, hogy világszerte fejlessze a kézmosási és kézhigiéniai szokásokat. Legfontosabb célja azóta is, hogy terjessze az üzenetet: a rendszeres kézmosás életeket menthet. Bevezetésekor, az 1800-as évek végén ugyanis a fertőző betegségek okozták a legtöbb halálesetet. A Lifebuoy ezen szeretett volna segíteni azzal, hogy egy hatékony szappant biztosított mindenki számára, elérhető áron. Napjainkban a Lifebuoy a világ egyik legnagyobb kézmosási programjának keretében több mint egymilliárd embert ért el 2010 óta. Most, amikor a legnagyobb szükség van rá, a Lifebuoy visszatér Europába és Magyarországon is bevezetésre kerül.
Érdeklődj az Unilevernél
Ha felmerül benned bármilyen kérdés vagy megjegyzés a márkáról, lépj velünk kapcsolatba!