Toggle Keresés

  1. Kezdőlap
  2. Karrier
  3. Friss diplomások
  4. Az Unilever bemutatása: Mivel foglalkozunk

Az Unilever bemutatása: Mivel foglalkozunk

Az Unilever Magyarországon

Az Unilever világszerte több mint 400 márkával mintegy 190 országban van jelen az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek piacán. A vállalat évente 170 milliárd terméket értékesít, forgalma 53,3 milliárd eurót ért el 2015-ben. Az Unilever világszerte 169 ezer embert foglalkoztat.

Az Unilever 2010-től egy új személetre és három pillérre épülő, hosszú távú fenntarthatósági terv megvalósításába kezdett, amelyben vállalta, hogy miközben megkétszerezi forgalmát, felére csökkenti környezetterhelését, és növeli pozitív társadalmi hozzájárulását. A vállalat által kidolgozott Unilever Fenntarthatósági Terv egyedülálló módon nem csupán a saját vállalati működéséből származó káros hatások csökkentésére, de termékei teljes életciklusára is koncentrál. Az Unilever Magyarországon is arra törekszik, hogy minél jobban segítse a társadalmat és csökkentse környezetterhelését.

A felelős vállalati magatartás elkötelezettjeként Magyarországon 2014-ben több mint 82 millió forint értékű adományt juttatott el a rászorulóknak. Az Unilever igazoltan is sokszínű vállalat, működéséért 2011-ben és 2013-ban is elnyerte a TOP10 Sokszínű Szervezet díjat. 2013-ban Greennovációs Nagydíjat és (Fenntartható Nagyvállalat kategóriában) CSR Hungary Díjat kapott, 2014-ben az Üzleti Etikai Díj mellett az Investors in People (IIP) minősítést is megszerezte, 2015-ben Knorr Mintafarm programjáért Greennovációs Különdíjat kapott. Az IIP és a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara „Az elismerés kultúrája” kategóriában 2016-ban az Unilevernek ítélte oda a Magyarország Legkiválóbb Vállalata díjat.

A 120 éve működő Unilever hazai leányvállalata 1991-ben jött létre. Az Unilever Magyarország Kft. a szlovéniai, a horvátországi és a bosznia-hercegovinai vállalatokkal együtt a Magyarország és Adria Régió cégcsoport része budapesti központtal. Az Unilever Magyarországon három gyárral rendelkezik: a Nyírbátori Háztartás-vegyipari Gyárral, a Veszprémi Jégkrémgyárral és a Röszkei Élelmiszergyárral.

Nyírbátorban, Európa egyik legmodernebb háztartás-vegyipari üzemében mosogatószereket, fertőtlenítőket, felülettisztítókat, WC-tisztítókat, folyékony súrolószereket, általános tisztítószereket és öblítőszereket gyártanak, a röszkei élelmiszergyárában levesek, alapok, ételízesítők, leveskockák és sütőzacskós termékek készülnek, a veszprémi Algida jégkrémgyár pedig az Unilever egyik legmodernebb, stratégiai fontosságú jégkrémgyárának számít a közép-kelet-európai régióban.

Az Unilever Magyarország Kft. a budapesti irodában és a három gyárban több mint 1700 munkavállalót foglalkoztat.

Az Unilever Magyarországon jégkrémek, levesek és ételízesítők, tisztítószerek gyártásával és forgalmazásával, valamint margarin, mustár, ketchup, majonéz és kozmetikumok forgalmazásával foglalkozik. Az Unilever Magyarországon forgalmazott márkái élelmiszer üzletágban: Knorr, Delikát, Bertolli, Flora, Globus, Hellmann's, Rama, Delma, Lipton, Saga, Liga. Háztartásvegyipari- és kozmetikai üzletágban: Cif, Coccolino, Domestos, Flóraszept, Surf, Dove, Dove Men+Care, Signal, Amodent, Baba, Gabi, Axe, Rexona, Zendium, Toni&Guy. Jégkrém üzletágban: Algida, Magnum, Carte d’Or, Big Milk, Cornetto.

A Nyírbátori Háztartás-vegyipari Gyár

A Nyírbátori Háztartás-vegyipari Gyár

Az Unilever egyik legnagyobb és legköltséghatékonyabb európai gyára a háztartás-vegyipari ágazatban.

A Veszprémi Jégkrémgyár

A Veszprémi Jégkrémgyár

Az Unilever egyik legmodernebb, stratégiai fontosságú jégkrémgyára Magyarországon és a közép-kelet-európai régióban.

Vissza az oldal tetejére