Ugrás ide: tartalom

Több márkánk is az UEFA EURO 2024(TM) hivatalos szponzora lett

Közzétéve :

Az UEFA EURO 2024(TM) hivatalos szponzoraiként jelentette be az Unilever legismertebb élelmiszer- és szépségápolási márkáit, köztük a Hellmann'st, a Knorrt, a Dove-ot és a Rexonát.

Királykék háttér, középen egy kupa, mögötte körívben színes sávok. Bal felső sarokban UEFA és Unilever márkalogók, jobb felső sarokban Unilever logó.

Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái is a jövő évi labdarúgó Európa-bajnokság, vagyis UEFA EURO 2024TM hivatalos szponzorai lesznek.

Az Unilever portfóliójából a legnépszerűbb élelmiszermárkák közé tartozó, és az itthoni polcokon is megtalálható Globus, Hellmann's és Knorr is a támogatók listáján szerepel. Mivel a szépségápolási brandjeink már korábban is számos sporteseményt szponzoráltak, hozzájárulva a mozgás szeretetének népszerűsítéséhez, többek között a Dove Men+Care és az Axe is a UEFA EURO 2024TM hivatalos támogatói lettek.

Felmérések szerint az európaiak 67%-a rendszeresen követi a világ legnépszerűbb sportágának számító labdarúgást és érdeklődik az ahhoz kötődő események iránt, így ezúttal is emberek millióit köti majd össze a játék iránti közös szenvedély. Az UEFA EURO 2024TM eseményeit várhatóan közel 5 milliárd ember fogja élőben követni, továbbá 2,7 millió résztvevő a lelátókról, személyesen szurkol majd 10 német városban, 51 mérkőzést figyelemmel kísérve.

Peter Dekkers, az Unilever európai élelmiszerági vezérigazgatója szerint „az étkezés közösségépítő ereje kiemelt jelentőségű, legyen szó akár a helyszínen, több ezer ember jelenlétében, a lelátóról szurkolva, akár az otthon kényelméből barátokkal, családtagokkal együtt. Az Unilever élelmiszermárkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amely globálisan is milliókat hoz össze a futball szeretetén keresztül".

Fulvio Guarneri, az Unilever szépségápolási európai igazgatója hozzátette: „nagy büszkeség számunkra, hogy támogathatjuk az UEFA EURO 2024TM-et. Szépségápolási márkáink mind azt az üzenetet közvetítik, hogy az Unilever hozzájárul az emberek friss és magabiztos mindennapjaihoz. A sport támogatása nagyszerű lehetőség arra, hogy kapcsolatba lépjünk fogyasztók millióival, akik az Európa-bajnokság idején nemzeti válogatottjaiknak szurkolva vagy egyszerűen a futball élvezete által még erősebb közösséggé formálódhatnak."

„Örömmel jelentjük be az Unileverrel való partnerségünket – ez az együttműködés a közös szenvedélyt és elkötelezettséget ünnepli, mellyel kapcsolatot teremthetünk a futballrajongókkal Európa- és világszerte" - mondta Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója. „Az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái naponta több milliárd embert érnek el, és biztos vagyok benne, hogy a szurkolók számára is képesek lesznek az elkötelezettséget és a versenyszellemet új perspektívába helyezni.”

Az UEFA EURO 2024TM -et megelőzően és az esemény alatt a márkáink a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve Európa-szerte lehetőséget teremtenek a vásárlók számára, hogy jegyeket nyerjenek és különleges szurkolói élményekben részesüljenek. A márkák emellett az esemény hivatalos szurkolói zónáiban is megjelennek majd.

Vissza az oldal tetejére