Nyolc éve dolgozunk a Fenntarthatósági Terv alapján és jelentős előrehaladást értünk el számos célunk területén.
Nézd meg az alábbi videót, vagy látogass el a Kiemelt események oldalunkra, ahol további információkat találsz.
Ez idő alatt sok mindent tanultunk. Többek között azt, hogy az új technológiák, üzleti modellek és az új gondolkodásmód alapvetően fontos szerepet játszanak a világ szükségleteinek gyors és nagymértékű megváltoztatásában.
Bár még most is sok kihívás áll előttünk, és nem tudjuk mindre a választ, az azonban bizonyos, hogy növekedésünk legfontosabb mozgatórugói továbbra is az új módszerek lesznek.
"Továbbra is az lesz a küldetésünk, hogy a fenntartható életmódot mindennapjaink szerves részévé tegyük." - mondja Alan Jope vezérigazgató. Egyre több márka igyekszik kiterjeszteni a társadalomra és a környezetre gyakorolt pozitív hatását. Ez teljes mértékben összhangban áll kollégáink és a fogyasztóink elvárásaival. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a profit elé helyezzük a küldetéstudatunkat, hanem, hogy a küldetéstudat lesz a gazdasági növekedésünk motorja..
Itt olvashat néhány innovatív módszerünkről..