Híreink

Itt találod az Unilever 2006 óta megjelent sajtóközleményeit.

No Results

Sajnos az Ön választása nem hozott eredményt

Próbálja meg újra a választásai módosítása után

Magyar mosdóhasználati szokások

1000 fős országosan reprezentatív kutatást végzett januárban a Domestos megbízásából a Kutatópont a magyar lakosság otthoni higiéniai szokásairól. A 18 évnél idősebbek körében készült felmérés szerint a WC tisztasága és a higiéniája rendkívül fontos minden demográfiai csoport számára, 10 magyarból egy ugyanakkor elmulasztja a WC használat utáni otthoni kézmosást.

Domestos Iskolai Program 2017

Szakemberek szerint a megfelelő higiénés szokások kialakítását gyerekkorban kell elkezdeni, és ebben különösen fontos az iskola szerepe.

Az Unilever 2025-re átáll a 100 százalékban újrahasznosítható műanyag csomagolóanyagokra

Az Unilever bejelentette, hogy 2025-ig az összes műanyag csomagolóanyaga teljes mértékben újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható lesz. A vállalat egyúttal arra szólította fel a napi fogyasztási cikkeket (FMCG) gyártó ipar szereplőit, hogy gyorsítsák fel az ún. körkörös gazdaság megvalósításáért tett erőfeszítéseiket.

4 millió forintos Unilever-adomány az Élelmezési Világnapon

Az Unilever 4 millió forint értékű élelmiszeradománnyal járul hozzá a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Adománykonvoj akciójához október 14-én, az Élelmezési Világnap alkalmából. Az Élelmiszerbank által összegyűjtött termékek karitatív szervezetek és önkormányzati intézmények révén rászoruló családok ezreihez jutnak el.

Az iparág legfenntarthatóbb vállalata lett az Unilever

A lehetséges 100 pontból 92-t elérve az Unilever nyújtotta a legjobb teljesítményt az idén a Dow Jones fenntarthatósági index (Dow Jones Sustainability Index – DJSI) háztartási és szépségápolási termékeket gyártó vállalatokat felölelő csoportjában. Ezzel az Unilever egyike lett annak a 24 vállalatnak, amely elnyerte az adott iparág legjobbjának kijáró Industry Group Leader címet.

Túllépnek a sztereotípiákon az Unilever reklámjai

Számos globális reklámügynökség csatlakozott már az Unilever, a Cannes-i Reklámfesztiválon bejelentett #unstereotype kezdeményezéséhez. A reklámiparnak példát mutatni hivatott kezdeményezés célja, hogy az Unilever-márkák – és általában a reklámipar – hirdetései meghaladják a gender-szerepek sztereotipikus megjelenítését, az ügynökségek és hirdetők pedig friss, a mai fogyasztók számára relevánsabb kampányokat dolgozzanak ki.

Belép a mosószerek piacára az Unilever – Magyarországra érkezik a Surf

Az Unilever Magyarországon is belép a mosószerek piacára: itthon is bevezeti a világszerte ismert Surf márkát. Évi másfél milliárd eurós forgalmával a Surf – hasonlóan a Dove-hoz vagy a Magnumhoz – az Unilever „eurómilliárdos” márkáinak egyike. A Surf márkával 1959-ben jelent meg a vállalat, az ide tartozó termékek – mosószappanok, mosóporok, folyékony mosószerek és mosókapszulák – jelenleg Európában, Latin-Amerikában, Ázsiában, a Csendes-óceáni térségben és Afrikában kaphatók.

Vissza az oldal tetejére