1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Press releases
  4. Az Unilever világszerte csatlakozik a WWF Föld Órája akciójához

Az Unilever világszerte csatlakozik a WWF Föld Órája akciójához

A FÖLD ÓRÁJA a világ legnagyobb klímavédelmi akciója. Március 28-án este közel egy milliárd ember kapcsolja le a villanyt világszerte, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás veszélyeire. Az Unilever világszerte csatlakozik a kampányhoz.

A kezdeményezés Ausztráliából, Sydneyből indult 2007-ben. Akkor 2,2 millióan, egy év múlva világszerte már 50 millióan kapcsolták le a villanyt egy órára. Az Unilever idén világszerte támogatja a kampányt: fő épületeiben központilag lekapcsolják a villanyt vasárnap este 20:30-kor egy órára. Paul Polman, az Unilever vezérigazgatója belső kommunikációs kampányba kezdett arra ösztönözve a munkavállalókat, hogy ők is csatlakozzanak a kezdeményezéshez. ’Az Unilever globálisan 38 %-kal csökkentette a termeléshez kapcsolódó (energia per tonna) CO2 kibocsátását az elmúlt 14 évben, és a vállalat elkötelezetten dolgozik azon, hogy még többet tegyen e területen.’

Az Unilever Magyarországon évek óta a WWF elkötelezett partnere. Az anyagi hozzájáruláson túl a tavalyi évben támogatta a Nagy Ugrás kampányát az élővizeink tisztaságáért munkavállalói aktív részvételével, amikor a figyelemfelkeltő akció keretében a WWF munkatársaival együtt ugrottak a Tisza folyóba Nagykörűnél.

Média kapcsolat

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére