1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Press releases
  4. A Dove visszatér a tisztaság színéhez

A Dove visszatér a tisztaság színéhez

A Dove több mint 50 évvel ezelőtt a világon elsőként mutatta be a pH-semleges szappant. 2010-ben a hidratálás szimbólumaként a márka újra fehér színbe öltözik.

A hidratálás szakértőjeként a Dove 2010 januárjától a külső és belső hidratálás fontosságát hangsúlyozó kampányt indít annak érdekében, hogy a hölgyek figyelmét felhívja a napi rendszeres folyadék-utánpótlás szükségességére, valamint a bőr nedvességtartalmának megőrzésére.

A testünk mintegy 70 százalékát víz alkotja. Amennyiben nem fordítunk kellő figyelmet a megfelelő folyadékbevitelre – az ajánlott napi mennyiség legalább 2- 3 liter – hamarosan szembesülhetünk a kiszáradás tüneteinek valamelyikével, melyek a fáradékonyság, az émelygés és a fejfájás. A megfelelő folyadékbevitel révén fenntartható a bőr hidratáltsága. „Ahogyan a testünk, úgy a bőrünk is jelzi a nedvességtartalom csökkenését: az apró ráncok, barázdák elmélyülnek, a bőr öregedése felgyorsul, a bőr megereszkedik és elveszíti rugalmasságát. Az elsődleges védekezőrendszerünk egészségét megóvhatjuk a hidratáló összetevőkben gazdag termékek használatával.”- mondja Dr. Révész Klaudia, bőrgyógyász.

Bőrünk tükrözi egészségünk állapotát, mint ahogy a szemünk tükrözi lelki-szellemi harmóniánkat. A száraz bőr öregnek tűnik, s ez még szembetűnőbb, ha önmagunkról, tükörképünkről van szó. A víz az életet jelenti, és ez így van a bőr esetében is: a hidratált és fiatalos bőrrel fokozzuk a vitalitás érzetét.

A Dove kampánya kiemelt hangsúlyt fektet a belső szépség, valamint a testi és lelki egyensúly fontosságára. A Dove vallja, hogy a szépséget a boldogság táplálja, és csak egészséges szellemi egyensúllyal lehet egészséges a testünk. A márka arra igyekszik sarkallni a hölgyeket, hogy térjenek vissza az alapokhoz, azaz ismerjék fel a mentális egyensúly fontosságát, és törekedjenek ennek megvalósítására a legkisebb dolgokon keresztül is, például azzal, hogy időt szánnak magukra, kényeztetik magukat.

A bőrápolás és a hidratálás nélkülözhetetlenségét hangsúlyozandó, a Dove valamennyi tusfürdőjét újból fehér színbe öltözteti – a ProAge termékek kivételével. A váltással párhuzamosan bővíti a ’Go fresh’ termékcsaládját az új, citrom és gránátalma illatú tusfürdővel.

További információ:

Szalay Bea, Hill&Knowlton, 

Bea.szalay@hillandknowlton.com

Média kapcsolat

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére