1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Press releases
  4. Egyszerűen szép – az Unilever Magyarország Kft. példamutatása környezetvédelemből

Egyszerűen szép – az Unilever Magyarország Kft. példamutatása környezetvédelemből

„Egyszerűen szép.” Az Unilever Magyarország Kft. – a cégcsoporton belül is – világelsőként úgy döntött, hogy 2010 őszén az eladáshelyi állványait újrahasznált papírból készült állványokra cseréli.

Unilever logo

Az Unilever Magyarország Kft. 2010 őszétől fokozatosan lecseréli eladáshelyi állványait (pos anyagait) újrahasznált papírból készült állványokra.

A piacon egyedülálló új display-ek elkészítésénél, már a nyomdai munkák is környezetbarát technológia alkalmazásával zajlanak, és az eddigi harsány megjelenést a natúr színek váltják majd fel. A program szlogenje „Egyszerűen szép” egyszerre tükrözi az Unilever felelős törekvéseit és a természetességhez, (a gyökerekhez) való visszatérést.

A magyarországi kezdeményezés kivívta a vállalat nemzetközi elismerését, hiszen tökéletesen tükrözi azt a felelősségteljes cégpolitikát, amivel a BITC (Business to the Community) 2010-ben az Unilevert választotta az év vállalatának. A BITC a megtisztelő cím odaítélésekor figyelembe vette azokat a lépéseket, amiket az Unilever annak a célnak az eléréséért tesz, hogy a cég méretének növelésével párhuzamosan csökkentse a káros környezeti hatásait.

Az Unilever Magyarország Kft. lépése tökéletes példája annak, hogy érdemes kreatív ötletekkel úttörőnek lenni a „zöld úton” és egy 160 országban jelen lévő cég esetében is számítanak és megvalósulnak a fenntarthatóság érdekében tett helyi kezdeményezések.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországról indul – reméljük világkörüli útjára – ez a példamutató kezdeményezés. Mi az Unilevernél hiszünk abban, hogy már egy kis odafigyeléssel is sokat tehetünk a környezetünk védelméért, valamint nagyon fontosnak tartjuk, hogy a cégünk a méretéhez és erejéhez méltóan ezen a téren is követendő példával járjon az élen.” – mondta Molnár Kálmán, a cég kommunikációs igazgatója.

A cég fenntarthatóság iránti elkötelezettségét jelzi, hogy az Unilever élelmiszer kategóriában 12 éve megszakítás nélkül első helyen áll a Dow Jones fenntarthatósági indexén. Idén pedig a multinacionális FMCG cégek közül elsőként, konkrét időpontokat kitűzve vállalta, hogy a vállalat méretének növelése mellett csökkenti a környezetre rótt terhelését. Az új csomagólóanyag-beszerzési politikája szerint 2015-re a papír csomagolóanyagok esetében a beszerzési források 75 százaléka újrahasznosított papírt, illetve fenntarthatóan működő erdőgazdaságokból (származó papírt) szállít be. Az ambiciózus cél szerint 2020-ra ez az arány eléri a 100 százalékot.

Média kapcsolat

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére