Lezárult a „Segíts okosan!” program

Alig több, mint másfél hónap alatt több mint 24.5 millió forint gyűlt össze az Unilever Magyarország március végén lezárult „Segíts okosan!” kampányában, amelyből az OMSZ újabb 40 mentőautót szerelhet fel defibrillátor készülékkel.

Az Unilever és a fogyasztók jóvoltából idén 24,674,986 forintot kap az OMSZ

Az Unilever által tavaly életre hívott „Segíts okosan!” programnak három fő célkitűzése van, amelyből az első és legfontosabb, hogy az összegyűjtött támogatásnak köszönhetően minél több hazai mentőautóban legyen defibrillátor készülék. Ugyancsak cél, hogy a kampányhoz kapcsolódó országos verseny révén javuljanak a mentőszolgálat dolgozóinak munkakörülményei. Ennek keretében idén 8 nyertes mentőállomás jut egyenként 250 ezer Ft-os támogatáshoz, amelyet állomásfejlesztésre fordíthat.

Harmadikként, pedig a hazai lakosság életmentési ismereteinek bővítését is zászlajára tűzte a program. Ennek érdekében a január 28. és március 17. közötti időszakban oktató filmekkel, életmentési kisokos-kártyákkal, valamint egy 60 állomásos, országos roadshow keretében 5 kiemelt helyszínen, a Tesco hipermarketekben megrendezett bemutatókkal, és gyakorlati tanácsokkal látták el az érdeklődőket.

„Az Unilevernél hiszünk abban, hogy egy vállalatnak kötelessége részt vállalni a társadalmat érintő jelentős problémák megoldásában. A „Segíts okosan!” program – amellett, hogy a hirtelen szívmegállások megelőzése témájában bővítette a lakosság ismereteit –, olyan mértékű segítséget nyújtott az Országos Mentőszolgálatnak, amelyhez mérhető támogatást csak nagyon ritkán kap a mindnyájunkat érintő egészségügy.” –nyilatkozta Dr. Molnár Kálmán, az Unilever Magyarország kommunikációs igazgatója.

„Büszke vagyok arra, hogy egy ilyen nagyszerű program részese lehettem. Remélem, hogy a személyes példámon keresztül és a médiában való jelenlétemmel minél több ember figyelmét sikerült felhívnom az életmentési ismeretek, valamint a megelőzés és az odafigyelés fontosságára. Hiszen nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy senki sem kivétel, a „háborúra a békében kell készülni” fizikailag és szellemileg egyaránt.” – nyilatkozta Nagy Bandó András, a program nagykövete.

„Az összegyűlt pénzből 40 defibrillátor készüléket tudunk vásárolni, tehát újabb 40 mentőautó áll majd készen a gyors és szakszerű életmentésre. Komoly és jelentős segítség ez nemcsak a mentősök, de az egész társadalom számára.” –mutatott rá a program sikerére Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatója.

További információ:

Kovács Margit

Hill and Knowlton Hungary

T.: +36-30/695-8868

Margit.Kovacs@hillandknowlton.com

Tóth Beáta

Hill and Knowlton Hungary

T.:+36-30/525-7726

Beata.Toth@hillandknowlton.com

Média kapcsolat

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére