1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Press releases
  4. Unilever: vezér a fenntarthatóságért folytatott harcban

Unilever: vezér a fenntarthatóságért folytatott harcban

A legetikusabb vállalatokat kutatta az a nemzetközi felmérés, melyen az Unilevert első helyre rangsorolták kiemelkedő teljesítmény kategóriában.

A SustainAbility névre hallgató online felmérés összesen 559 különböző üzleti, kormányzati, non-profit, akadémikus és tanácsadói területekről érkező szakértő részvételével készült 2011 áprilisában. A szakértők tizenöt százaléka jelölte meg az Unilevert, mint a fenntarthatóságért folytatott küzdelem élharcosát, így több szakértő voksolt a brit-holland cégre, mint bármely más vállalatra. A tavaly még csak öt százalékkal rendelkező Unilever idén olyan vállalatokat előzött meg, mint a General Electric, az Interface, a Walmart vagy a Marks&Spencer.

A felmérésben résztvevő szakértők értékelték az Unilever 2010 novemberében útjára indított Fenntartható Életmód Terv koncepcióját is és a vállalat azon törekvését, hogy a terv a vállalat mindennapi üzletvitelének szerves részévé váljon. Az Unilever legújabb célkitűzései között szerepel többek között az is, hogy 2020-ra megfelezze termékeinek környezetterhelését.

„Nagyon büszkék vagyunk erre a díjra, de leginkább mégiscsak arra, hogy a szakmai zsűri úgy értékelte, az Unilever az elmúlt évek során a fenntarthatóság területén vezéregyéniséggé nőtte ki magát.” – mondta Karen Hamilton, az Unilever fenntarthatóságért felelős alelnöke. „Reméljük, hogy vállalatunk erőfeszítései és innovatív vállalásai a jövőben nagy hatással lesznek az egész iparágra.”

Média kapcsolat

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére