Félidőnél jár az idei Főzzön játszóteret! program

Az Unilever 2007-ben indított CSR akciójának köszönhetően idén további két település büszkélkedhet hamarosan korszerű és biztonságos játszótérrel.

Unilever logo

A Delikát már több mint 40 éve a hazai konyhaművészet egyik legnépszerűbb kiegészítője, azonban a márkanév mára egybeforrt a 6 éve, hagyományteremtő szándékkal létrehozott CSR programmal, amelynek legfőbb célja a rászoruló településeken élő családok, főként a gyermekek támogatása. Az idei kampány április 19-én indult és augusztus 15-éig tart, a Spar-hálózattal közösen indított játék pedig július 31-én zárul. 

Az Unilever Magyarország Kft. hat éve indította el a „Főzzön játszóteret!” programját azzal a céllal, hogy minél több település infrastrukturális fejlesztéséhez járuljon hozzá, így megteremtve az ott lakók számára a korszerű és biztonságos szabadidős kikapcsolódás, és egyúttal a legkisebbek számára az egészséges szellemi-és mozgásfejlődés lehetőségét. A program népszerűségét mutatja, hogy évről évre egyre több vonalkódot küldenek be a kezdő és gyakorlott háziasszonyok, azonban a tényleges sikert az mutatja, hogy a szervező Unilever Magyarország Kft. olyan társadalmi ügyet karolt fel, amelyre valóban szükség van.

Hazánkban jelenleg több mint 20.000 játszótér található, összesen mintegy 100.000 darab játékalkalmatossággal, azonban ezek túlnyomó többsége akár a kialakítása – például a nem megfelelő esésvédelem hiányában –, akár az anyagválasztás miatt sajnos nem felel meg a hatályos játszótéri szabványnak. Az Unilever Magyarország Kft. ezt a problémát felismerve évről évre azon munkálkodik a fogyasztók bevonásával, hogy biztonságos, korszerű, ideális játékkörülmények megteremtésével minél több kisgyerek arcára csaljon önfeledt mosolyt. A program indulása óta az Unilever Magyarország Kft. összesen 44 településen épített fel egyenként mintegy ötmillió forint értékű EU-konform játszóteret, az idei kampánynak köszönhetőn további kettővel növekszik majd a hazai állomány.

Az idei kampány 2012. augusztus 15-én zárul – a szervező az eddig beérkezett vonalkódokat fogadja el, azonban a Spar-hálózattal a 2. játszótérért közösen indított játék 2012. július 31-én ér véget, a blokkok (pályázatok) beküldési határideje 2012. augusztus 10. További információért, illetve a pontos játékszabályzatért kérjük, hogy látogasson el a www.delikat.hu weboldalra.

„Az Unilever Magyarország az elmúlt évekhez hasonlóan idén is folytatja a „Főzzön játszóteret!” kampányát, hiszen felelős vállalatként fontosnak tartjuk, hogy lehetőségeinkhez mérten , de mindenképpen felkaroljunk olyan társadalmi problémákat, kezdeményezéseket, amelyek kézzel fogható igényeket elégítenek ki, és amelyeknek közösségépítő erejük és igazi, jövőbe mutató perspektívájuk van.” – mondta Vince Beáta az Unilever Magyarország Kft. kommunikációs vezetője.

Média kapcsolat

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére