Toggle Keresés

  1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Híreink
  4. Idén Tényő és Debrecen főzött játszóteret

Idén Tényő és Debrecen főzött játszóteret

Az Unilever már több mint 230 millió forintot fordított játszóterek építésére Magyarországon.

Unilever logo

Az Unilever idei „Főzzön játszóteret!” programja augusztus közepén zárult le, a blokkok és vonalkódok összesítését követően pedig a véghajrában dőlt el, hogy melyik település nyerte a korszerű és biztonságos játszóteret. A nyertes település lakói 3 évvel ezelőtt kezdték el a gyűjtést, az összefogásuknak köszönhetően így Tényőn épül meg a 45. Delikát játszótér. A Spar-ral közösen indított játékban pedig közjegyző jelenlétében került kisorsolásra az idei nyertes, Debrecen. Itt adják majd át a 46. játszóteret. A gyerekek nemsokára birtokba vehetik a 45. és 46. Delikát játszótereket.

A Delikát hat éve indította el hagyományteremtő céllal a „Főzzön játszóteret!” elnevezésű játszótér- és közösségépítő programját, amelynek legfontosabb célkitűzése az volt, hogy országszerte minél több biztonságos játszótér legyen. Az akcióval egyrészt a hazai játszótér-állományt kívánta gazdagítani a Delikátot gyártó Unilever Magyarország Kft., másfelől pedig hozzájárulni a legkisebbek egészséges testi-lelki fejlődéséhez, továbbá a helyi közösségek továbbépüléséhez. 

A Tényői sikert valóban a közösség összefogása és kitartása hozta meg, hiszen lakói három évvel ezelőtt kezdtek bele a vonalkódok gyűjtésébe. A településről összesen 3284 kg Delikát vonalkódot küldtek be, ami az 1531 fős lakosságot tekintve, fejenként összesen 2 kg-ot jelent. A verseny utolsó hetében, azaz a véghajrában küldték be a mintegy 3 tonna Delikátnak megfelelő mennyiségű vonalkódot, így az ő esetük bebizonyította, hogy 15 nap alatt valóban lehetett játszóteret nyerni!

A község polgármestere, Varga Gábor, így látja a közösség összefogását: ”Tényő kívülről nézve, egy a több ezer falu közül, de belülről mást, nekünk más. A mi falunk. A szép környezetben, jó emberekkel a nyugalom szigete, ahol élnek a hagyományok, létezik emberség, tudjuk, mit jelent az értünk-egymásért. Ahol a beköltözőt szívesen látjuk - befogadjuk. Ahol az elköltöző hozzánk tartozik - visszavárjuk. Ahol madárdalra alszunk el és ébredünk. Ahol az utcán köszönünk egymásnak. 

Tudunk egymás gondjáról-bajáról, segítjük egymást. Dolgozzunk azért, hogy maradjon ilyen. Mi is maradjunk ilyenek. Ezért nyertük el ezt a pályázatot.” A Spar-ral közösen indított játékban azonban az összefogás mellett egy kis szerencsére is szükség volt. A beküldött blokkok összesítését és sorsolást követően dőlt el, hogy Debrecen nyerte meg a 46. Delikát játszóteret, amit a Tényőivel együtt nemsokára birtokba is vehetnek a gyermekek.

Unilever logo

„Mindig jó érzés segíteni, azonban látva a Tényői összefogást, külön öröm, hogy a helyiek kitartását siker koronázta és az örömükhöz mi is hozzájárulhatunk. Ezek azok a példák, amik évről évre alátámasztják, hogy érdemes ilyen ügyeket támogatni. Az idei két játszótér megépítése összesen bruttó 10.179.703 Ft-ba kerül, így - az elmúlt öt évvel összeadva - az Unilever eddig több mint 230 millió forintot fordított a kitűzött célja megvalósítására: arra, hogy minél több korszerű és biztonságos játszótér épüljön Magyarországon.”– mondta Vince Beáta az Unilever Magyarország Kft. kommunikációs vezetője.

További információért, illetve az aktuális hírekért kérjük, látogasson el a www.delikat.hu weboldalra.

További információ:

Tóth Beáta
Hill+Knowlton Strategies
Beata.toth@hkstrategies.com
+36 1351-9101

Média kapcsolat

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére