1. Kezdőlap
  2. ...
  3. Press releases
  4. Bronz Effie díjat nyert a Rama és a Dove Men+Care kampánya

Bronz Effie díjat nyert a Rama és a Dove Men+Care kampánya

Az Unilever két bronz Effie díjjal gazdagodott 2013-ban, melyet a Rama 40 éve szeretettel és a Dove Men+Care Hősök tere kampányával nyert a 12. hazai Effie megmérettetésen.

Rama 40 éve szeretettel kampány

Unilever logo Unilever logo

A Rama 2012-ben ünnepelte 40. születésnapját. A 40 éves jubileum jó alkalmat adott a megszokott Rama lojalitás kampány átdolgozására, kiegészítésére. A Rama összegyűjti, megőrzi és megosztja a régi és új családi recepteket a generációk számára. A jubileumi Nagy Ramakönyv generációkról generációkra hagyományozott, féltve őrzött családi receptekből és családi történetekből áll.

Unilever logo Unilever logo

A 2012-es Dove Men+Care kampány célja az volt, hogy a magyar férfiak megismerjék a márkát és magukénak érezzék a Dove „törődés” üzenetét. Egyedi, nem tolakodó módon igyekezte legyőzni a férfiak törődéssel kapcsolatos feminin percepcióját, a kreatív stratégia alapja így az önzetlen törődés és a magabiztos férfiasság bemutatása volt. A kommunikáció gerincét a TV szpot képezte, ennek a magyar valóságba illesztését pedig az online megjelenés tette lehetővé.

A Dove Men+Care az Origo csapatával együttműködve létrehozta a “Hősök Terét”, ahol 4-6 perces videóanyagokban olyan mindennapi hősöket mutattak meg az érzelmes oldalukról is, akiknek a férfiasságához kétség sem férhetett. Katonai helikopter pilóta, rohammentős, barlangi mentő, tűzszerész, és sok más igazán maszkulin magyar férfi támogatta így a Dove fő üzenetét, elfogadottá és relevánssá téve a törődés fogalmát patriarchális társadalmunkban. A kommunikációnak köszönhetően mind az ismertség, mind a relevancia jelentősen nőtt, még a hónapokkal a kampányidőszak után készített kutatás szerint is.

Az Effie-díjról

Az Effie-díj a marketingkommunikációs iparág egyik legkiemelkedőbb megmérettetése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely a kommunikáció valódi célját, az eredményességet, az üzleti sikert díjazza. Az Effie alappillérei az objektivitás, a függetlenség és a transzparencia. A közel 120 neves marketingkommunikációs szakemberből álló zsűri 81 pályaművet juttatott a döntőbe, az Unilever két bronz Effievel gazdagodott 2013-ban.

Unilever Magyarország Kft.

Levelezési cím

(központi iroda címe):

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére