A Dove a magyar nők számára is önbizalomépítő üzenetekre cseréli az olykor negatív hirdetéseket

A Nemzetközi Nőnap alkalmából a Dove Magyarországon is a hölgyek kezébe adja Facebookos hirdetéseit és elindítja „Hirdetés átALAKító” alkalmazását.

A Dove globális kutatása¹ kimutatta, hogy a nők 80%-a irigyel valamit a barátnője külsején, de sajnos csak 4%-uk tartja saját magát is szépnek. Ezen az alacsony értéken szeretne a márka változtatni, hogy a hölgyek végre meglássák valódi szépségüket. A szépségápolási márka segítségével a felhasználók az önbizalomhiányt kihasználó hirdetéseket bókokra és ösztönző, pozitív üzenetekre cserélhetik. Az új alkalmazással bárki hozzájárulhat a Facebookon található negatív hirdetések számának csökkentéséhez.

“A Dove mindig hallgatott vásárlóira, és a Nemzetközi Nőnap tökéletes alkalom, hogy a „Hirdetés átALAKító” alkalmazás segítségével arra inspiráljuk a hölgyeket, hogy meglássák magukban az igazi szépséget, sőt motiválják a többieket is. Vegyük fel együtt a harcot a frusztráló hirdetések ellen, küldjünk egymásnak pozitív üzeneteket!”– mondta Hajdics Katalin, a Dove Brand Managere.

Az applikáció nemcsak a Dove követői, hanem mindenki számára elérhető a www.facebook.com/dove oldalon. Az alkalmazás használata igazán egyszerű, a Dove Facebook-oldalán lehet választani a hétféle hirdetés közül, majd be kell állítani, milyen érdeklődésű (Szerelem, Karrier, Utazás, Szépség, Fittség) nőknek szeretnénk bókot megjeleníteni. Az így elküldésre kerülő pozitív üzenetek, bókok több százezer nőnek szerezhetnek boldog pillanatokat, ezzel is növelve önbecsülésüket.

Az alkalmazás segítségével az alábbi pozitív üzenetek közül választhatunk:

• Szia Gyönyörűm!

• A tökéletes hátsó pontosan az, amin épp ülsz

• Szeresd a tested úgy, ahogy van!

• A nő és a jó bor a korral nemesedik

• Amikor önmagad vagy, akkor vagy a legszebb

• Minél több szülinap, annál több szépség

• Minden valódi nő gyönyörű

Az applikáció tavalyi tesztelése óriási sikerrel zajlott Ausztráliában, Nagy-Britanniában és Brazíliában, ahol a Dove segítségével összesen 33 millió nő részesült váratlan bókokban. A szépségápolási márka reméli, hogy az alkalmazást Magyarországon is sokan használják majd, és ezzel hazánkban is elterjednek a pozitív hirdetések, így a magyar nők egy kicsit magabiztosabbnak érezhetik magukat.

¹Dove Kutatás: The Real Truth About Beauty: Revisited:http://www.dove.us/Social-Mission/Self-Esteem-Statistics.aspx

Média kapcsolat

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére