Toni&Guy Fashion Week Budapest S/S 14

A nemzetközi divathetek véget értek, ami azt jelenti, hogy a TONI&GUY Fashion Week Budapest ismét sorba állt, hogy New York, London, Milánó és Párizs után, Budapest legnevesebb és legelismertebb tervezői is bemutathassák legújabb 2014-es tavaszi-nyári kollekcióikat a szakmai közönségnek. Ebben a szezonban, 2013. október 19-én vonultak fel a TGFWB kifutóján a tervezők még sehol sem látott darabjai.

Az immáron harmadik alkalommal megrendezésre kerülő TONI&GUY Fashion Week Budapest is tartogatott meglepetéseket. Ismét bővült az eseményen bemutató márkák névsora. Az Anda, az Anh Tuan, a Je Suis Belle, a Nanushka és a USE unused mellé idén ősszel a Kata Szegedi brand is felsorakozik. Emellett a program divatprezentációkkal is bővült. Többek között a TGFWB-n mutatkozott be elsőként Abodi Dóri almárkája, az 111 by Dora Abodi és itt szembesülhetett a szakma először Káldy Júlia legújabb, S/S 14-es kollekciójával is.

Toni&Guy Fashion Week Budapest S/S 14 Hajkoncepciók

A TONI&GUY Fashion Week Budapest vezető fodrásza Friedman Péter, a TONI&GUY Hair Meet Wardrobe magyarországi szakértője.

Szegedi Kata – S/S 14 hajkoncepció

Unilever logo

A Kata Szegedi márka bemutatóján kifutóra vonuló vizes hatású frizurák már szezonok óta uralják a legnagyobb nemzetközi catwalkokat. Idén ősszel például a Band of Outsiders, Dries Van Noten és a Lanvin modelljei is hasonló stílusú hajakkal léptek a nagyközönség elé. 

Az általában sportos kollekciókat kiegészítő hajviselet Katánál most egyfajta sikkes, érzéki stílust volt hivatott megjeleníteni. A vizes hatása TONI&GUY Hajformázó krém tincsekbe masszírozásával még ragyogóbbá vált, amelynek hosszú távú hatásaként a frizurák a természetes száradást követően is magas fényűek maradtak. Ez a koncepció egy olyan különlegesen trendi élt kölcsönzött a kollekciónak, amely kérdés nélkül, azonnal a nemzetközi divathetek világába kalauzolja az igazi fashionistákat.

NUBU – S/S 14 hajkoncepció

Unilever logo

A NUBU legújabb kollekciójához Friedman Péter egy egyenes, textúrájában igazán könnyed, légies frizurát álmodott meg. A szinte tincsenként különálló frizurát alapos gonddal készítette el a fodrász team. A konzervatívnak ható hajat egy, a fül előtt meghagyott tincs törte meg, amely reflektált a kollekcióban fellehető jól megkomponált kontrasztokra. A természetességet sugárzó mértanilag megkonstruált hajkoronát a TONI&GUY Hővédő permet segítségével szárították tükörsimára, amely termék ahelyett, hogy roncsolná a modellek amúgy is igénybe vett haját, segít megóvni a tincsek bonyolult szerkezetét.

Je Suis Belle – S/S 14 hajkoncepció

Unilever logo

A Je Suis Belle bemutatóján felbukkanó Bridget Bardot inspirálta hajkorona kulcsa a TONI&GUY Hajtőemelő por megfelelő használata. A ’70-es éveket idéző laza textúrájú, mégis fixen tartó frizura titka a fejtetőn és a tarkón elhelyezett, majd összefogott lófarkak közötti tincsek feltupírozásában rejlik. A különleges, színházi függönyre emlékeztető lágy esésű frufru eléréséhez a fodrászok a matt hatást biztosító terméket masszírozták a modellek hajába, amelytől az a megfelelően dús hatás mellett is természetesnek hatott. A különleges fonatok, izgalmasan kivitelezett copfok a nemzetközi porondról jól ismert Temperley Londont és a mindig különleges kollekciót bemutató Giles márkát is megihlették ebben a szezonban.

ANDA – S/S 14 hajkoncepció

Unilever logo

Az ANDA márka számára készített fehér festékkel beszórt hajzuhatag tökéletesen reflektált a ‘street couture’ inspirálta 2014-es tavaszi-nyári kollekció játékosságára, a geometrikus arányokkal folytatott huzavonára, ugyanakkor kellemes összhangban volt a TGFWB fehér kifutójával is. Friedman Péter és a TONI&GUY Hair Meet Wardrobe csapata az örök klasszikusnak kikiáltott hátrasimított frizurát, amelyet a forma tartásának kedvéért TONI&GUY Erős tartású hajlakkal fixáltak, a hajvégekre szórt festékkel tette a Rodarte kifutóján látott frizurákhoz hasonlóan, merészen modernné.

Nanushka – S/S 14 hajkoncepció

Unilever logo

Sándor Szandra legújabb kollekcióját a végletekig természetes, „napszárította” hajstílus ihlette, hasonló frizurákat Christopher Kane, Jill Stuart vagy Alexander Wang kifutóin szemrevételezhetett a divatra érzékeny közönség. A fodrászcsapat, a diffúzorral szárított hajakat a TONI&GUY Tengeri sóval dúsított textúráló spray-jével tette mattá, lazává, „out of bed” jellegűvé, hogy a kollekcióban rejlő rock ’n’ roll életérzés megkérdőjelezhetetlenül visszaköszönjön a catwalkon végigvonuló lookokban.

USE unused – S/S 14 hajkoncepció

Unilever logo

A USE unused jövő nyárra is különleges printekkel és anyagokkal készült. Kollekciójukhoz idén az örök copfot társították, amely ebben a szezonban egyszerű és elegáns külsőt kölcsönzött a kifutón végigvonuló lányok számára. A nemzetközi viszonylatban Jason Wu, Helmut Lang és többek között Vera Wang által választott klasszikus, tarkón összefogott copfot a TONI&GUY Fashion Week Budapest fodrászcsapata fejtetőn három részre osztott tincsekkel variálta, amelyet a TONI&GUY Hidratáló fényspray használatával tették éterivé és szuperfényessé, modern külsőt kölcsönözve ezzel a mindenki számára könnyen elkészíthető frizurának.

Unilever Magyarország Kft.

Levelezési cím

(központi iroda címe):

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére