Toni&Guy Fashion Week Budapest S/S 2015

2014. október 3-án és 4-én a hazai divatszakma történetében először került megrendezésre egy olyan divatesemény, amely a régió illetve hazánk vezető tervezőinek legújabb 2015-ös tavasz-nyári kollekcióit valamint ígéretes fiatal tehetségek pályamunkáit vonultatták fel egy igazán különleges helyszínen, a nemzetközi divathetekhez hasonlóan, immáron több napon keresztül. A TONI&GUY Fashion Week Budapest ebben a szezonban a fent említett programsorozatba integrálódva hozta el a nagyközönség számára Magyarország vezető divattervezőinek legfrissebb kollekcióit. A Műjégen felállított sátorban idén októberben már két napon, kibővült dizájner névsorral ünnepelhettük a magyar divat szépségét.

Idén októberben, a TONI&GUY Fashion Week Budapest a Central European Fashion Days programsorozatába illeszkedve; a kompromisszumokat nem ismerő magas színvonalat megőrizve; jól ismert szponzoraival - TONI&GUY Hair Meet Wardrobe, MAC Cosmetics, Nescafé Dolce Gusto és Jana - ismét megmutatta, hogy vezető hazai tervezőink mennyire erőteljes színfoltjai a nemzetközi divatvilág körforgásának.

Kata Szegedi

Unilever logo

Szegedi Kata 2015-ös tavasz-nyári kollekciójához ebben a szezonban is izgalmas frizurát társított a TONI&GUY Hair Meet Wardrobe fodrász csapata. A TONI&GUY HMW Hajon hagyható kondícionálója segítségével Friedman Péterék szárításkor egyenesre húzták a modellek tincseit. Ezt követően a szigorú oldalválasztékkal tarkón copfba fogott frizurákat hajszálka fonással véglegesítették. A hajak a választékba illesztett fekete csíkkal érik el csúcspontjukat. A szofisztikáltabb hatásért a kósza babahajakat festőecset és TONI&GUY HMW Extrém tartású hajlakk segítségével simították le.

Je suis Belle

Unilever logo

A terveződuó 2015-ös tavasz-nyári szuperszexi frizuráiba diffúzorral TONI&GUY Hair Meet Wardrobe Göndörítő spray gélt szárított a TGFWB fodrászcsapata. Ezt követően a modellek apró tincseire sütővassal rásütöttek, majd a fülközéptől leválasztva hullámcsatt segítségével a hajzuhatag tűrve, a fejhez tűzték a lelógó hosszú tincseket. A hosszan tartó hatás kedvéért TONI&GUY HMW Extrém tartású hajlakkal fixálták a frizurát.

Use

Unilever logo

A USE frizuráit ebben a szezonban a hullámvonalak és a fényes felületek jellemzik. A hullámok mosta vízpartra emlékeztető textúráért Friedman Péter és a TONI&GUY Hair Meet Wardrobe fodrászcsapata a hajak száraz samponnal történő felfrissítését követően hullámokat törtek a frizura frufru részébe, amelyeket aztán cseppnyi vízzel higított lakkal fésültek tükörsimává a kifutón felvonuló USE nő tökéletes megjelenéséért.

Nanushka

Unilever logo

Nanushka modelljei ebben a szezonban ismét a természetességet jelenítik meg. A frizurákat a beach-textúra érdekében TONI&GUY HMW Tengeri sóval dúsított textúráló spray-vel kezelte a fodrászcsapat, amelynél a tincseket ad hoc jelleggel az ujjakra tekerve szárazva szárítottak. A még tökéletesebb, matt hatás kedvéért befejezésül még egy kevés TONI&GUY HMW Szárazsamponnal fixálták a hajzuhatagokat.

Áeron

Unilever logo

A TGFWB csapatához ebben a szezonban csatlakozott Áron Eszter, könnyed és plasztikus frizurát álmodott kifutóra Friedman Péter segítségével. A modellek haját TONI&GUY HMW Szárazsamponnal frissítették fel, így a frizura matt textúrát és volument kapott. Az oldalt vagy középen elválasztott hajzuhatagokat a fül vonaláig egy selymes, fényes textúra, míg a hajvégeket kócos, szélfútta, szálló tincsek jellemzik. A fejtetőt jellemző tükörsima és fényes felületet a fodrászcsapat festőecsetre csepegtetett TONI&GUY HMW Hidratáló fényspray segítségével érte el.

Nubu

Unilever logo

90°. Ezzel a mértani egységgel jellemezhető leginkább a NUBU és a TGFWB fodrászcsapata által kialakított frizuratrend. A modellek hajába TONI&GUY HMW Volumennövelő hajhab szárítása után a drasztikus hajsimító vassal történő papírélek sütése előtt, a tincsek megóvása érdekében TONI&GUY HMW Hővédő permetet szórtak.

Dori Tomcsanyi

Unilever logo

Dori Tomcsanyi ebben a szezonban a sellők világába kalauzol bennünket. Modelljeinek Friedman Péter és a fodrászcsapat vizes, fényes hatású hajakat képzelt el, amelyeket a fejtetőn megkötött szoros copf fog közre. A copf, mint egy hajókötél izgalmasan egyedi fonattá szelidül, s bár a frizura már így önmagában is éteri és egyszerű, magában hordozza a nőies erő és energia minden apró rezdülését. A hajak, ragyogásukat a TONI&GUY HMW Hidratáló fényspray-jel történő végső, ecsettel történő elsimításnak köszönhetik.

Anda

Unilever logo

Anda Emília szezonális bemutatóján az “out of bed” jellegű, kócos frizura bohém elemei mutatkoznak meg a kifutókon. A hajakat a TONI&GUY Hair Meet Wardrobe stáb fodrászai TONI&GUY HMW Szárazsampon és lehelletnyi tupír segítségével volumenizáltak, a tincsek különleges textúráját pedig a hajtövek kreppelése adja. Az fejcsúcson felfogott copfból végül festőecset segítségével szabadítottak fel pár kósza tincset, amelyek végét TONI&GUY HMW Hajszérum cseppek segítségével fényesítettek, majd TONI&GUY HMW Extrém tartású hajlakkal fixáltak.

Épp nem figyeltél és lemaradtál valamelyik divatshowról? Nos, akkor itt a lehetőség, hogy megtekintsd, vagy újranézd a TONI&GUY Fashion Week Budapest stáb által szervezett hazai tervezők legújabb kollekcióit felvonultató divatbemutatókat

Unilever Magyarország Kft.

Levelezési cím
(központi iroda címe):

Beata Vince

Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182


beata.vince@unilever.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére