Business Superbrands lett az Unilever
Elnyerte a rangos Business Suberbrands kitüntetést az Unilever, a vállalat több márkája pedig a Superbrands címet érdemelte ki az idén.
A nemzetközi szabályrendszer alapján működő egyedülálló márkaértékelési és díjazási rendszer, a Superbrands idén 12. alkalommal díjazta a legkiválóbb fogyasztói márkákat, 9. alkalommal pedig a Business Superbrands márkákat, amelyek a márkaerő, valamint a reputáció tekintetében a legerősebbnek bizonyultak. Az Unilever márka a Business Superbrands kitüntetést, a vállalat Carte d’Or, Domestos, Lipton és Rama márkái pedig a Superbrands címet nyerték el.
„Nagyon örülünk a díjaknak, amelyek eddigi munkánk elismerése mellett főként a vásárlóinknak szólnak, hiszen megerősíti őket abban, hogy termékeink választásával minőségi, megbízható márkák mellett teszik le a voksukat” – mondta Vince Beáta, az Unilever Magyarország Kft. kommunikációs vezetője.
Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, amely mára széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjeggyé vált. A GfK Hungária Piackutató Intézet által 2016-ban magyarországi online fogyasztók körében elvégzett reprezentatív kutatás alapján a Superbrands ismertsége meghaladja a 75%-ot, megkérdezettek közül a Superbrands-et ismerők mintegy 90%-a valamilyen pozitív értéket társít a márkanévhez: leggyakrabban a magas színvonal és bizalom jutott eszükbe a válaszadóknak. Mind a fogyasztók életében, mind pedig az üzleti világban rendkívül fontos a minőség, különösen akkor, amikor a piaci verseny egyre kiélezettebb. A Superbrands védjegy a tudatos döntés segítő eszköze, így javítja a márka versenyképességét.
„Szemben a látszattal, a Superbrands díjat nem a zsűri dönti el, azt a brand maga vívja ki magának. Ez a tény persze nem csorbítja a zsűri szerepét: a kvalifikált szakemberek szigorú szakmai szempontrendszer alapján validálják ezt a sikert, és járulnak hozzá ahhoz, hogy ez széles körben is elismerve legyen. Mindezek alapján igazi érték a Superbrands díj, ami azt jelenti, hogy az nemcsak a múlt teljesítményének az igazolásáról szól, hanem komoly ösztönző a brand kitüntetett szerepének a megőrzése és további erősítése érdekében" – mondta Dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke.
Unilever Magyarország Kft.
1138 Budapest Váci út 182
0036 1 465 9476
0036 1 465 9476