Gondoskodj természetesen a környezetedről!

Megérkeztek a seventh generation növényi alapú termékei

Hungary Masterbrand

Budapest, 2018. február 28. – Élj bárhogyan is, a legfontosabb, hogy boldog legyél! Habár a boldogság elsősorban Önmagadból fakad, de szükséges hozzá a közvetlen és távoli környezeted is: család, barátok, egy otthon, valamint egy egészséges bolygó. Hiszen nem élhetsz egészséges és boldog életet egy beteg Földön. A Seventh Generationnel most többet tehetsz a környezeted megóvásáért, mint gondolnád!

Ha a növényi alapú mosó- és tisztítószerei mellett teszed le a voksodat a vásárlás során nemcsak magadról és családodról gondoskodsz tudatosan, hanem a környezetbarát termékekkel a környezetedről, sőt akár a következő hét generáció egészségéről és boldogságáról is. Ezt az elvet tartja szem előtt a Seventh Generation, akik – ahogy a nevük is elárulja – minden döntésüknél figyelembe veszik tetteik hatását a következő hét generáció egészségére és környezetére nézve. Így tökéletes választás lehet számodra is!

A már Magyarországon is elérhető, szintetikus illatanyag, színezék, optikai fehérítő, klóralapú fehérítőszer és foszfátmentes termékek újrahasznosított és 100 százalékban újrahasznosítható műanyag flakonban kaphatóak. Az akár 97 százalékban növényi összetevők hatékony tisztaságot és frissességet biztosítanak, a narancsvirág, fenyő és zsálya illatok pedig otthonodba csempészik a természetet.

Az EcoLabel minősítést is elnyert termékeket és összetevőiket nem tesztelték állatokon. Az illatmentes mosó- és mosogatószer tökéletes választás az érzékeny bőrűeknek, a kisbabáknak kifejlesztett mosógél pedig a legkisebbek számára biztosítja a természetes tisztaságot.

A Seventh Generation márkáról és a vállalat küldetéséről a www.seventhgeneration.com weboldalon találsz további információt.

A növényi alapú, környezetbarát termékek elérhetők az emag.hu és az edigital.hu oldalakon, valamint a Dm, Rossmann és Eurofamily áruházakban.

További információval kapcsolatban készséggel állunk rendelkezésedre!

A Seventh Generation

Az 1988-ban, Burlingtonban alapított Seventh Generation az egyik vezető márka az USA-ban a környezetbarát háztartási mosó- és tisztítószerek piacán. A vállalat a kezdetek óta elhivatottan tartja magát a küldetéséhez: „Tegyünk ma a következő hét generációért!”, ezért olyantemékeket hoz létre, a tudatosság, amelyek nemcsak otthonaink tisztaságáról gondoskodnak, hanem környezetünk és fogyasztóink egészségének megőrzéséhez is hozzájárulnak. A vállalati felelősségvállalás úttörőjeként a Seventh Generation folyamatosan új megoldásokat keres a környezet terhelésének csökkentésére, a tisztítási hatékonyság növelésére és egy fenntarthatóbb ellátási lánc kialakítására.

A Seventh Generation 2016 óta az Unilever égisze alá tartozik. Az Unilever világszerte több mint 190 országban van jelen, és naponta 2,5 milliárd fogyasztót ér el, így globálisan az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek piacán az egyik vezető szereplőnek számít. Az Unilever 2010-től egy új szemléletre épülő, hosszú távú fenntarthatósági terv megvalósításába kezdett (Unilever Sustainable Living Plan – USLP), amelyben vállalta, hogy

  • 2020-ig több mint egymilliárd embernek segít, hogy tegyenek saját egészségi állapotuk és életkörülményeik javításáért;
  • 2030-ig a felére csökkenti termékeinek környezeti hatását; és
  • 2020-ig több millió ember megélhetését segíti.

Ennek köszönhetően fenntartható márkái - köztük a Seventh Generation is - 50 százalékkal gyorsabb növekedést mutatnak, mint a többi terület, továbbá 2016-ban ezek generálták növekedésük több mint 60 százalékát.

További információk:

seventhgeneration.com

Bővebben ezekről a témakörökről
Vissza az oldal tetejére

KÖVESSEN MINKET

Mindig keressük a kapcsolatot azokkal, akiknek hasonlóan fontos a fenntartható jövő.

LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA

Lépjen kapcsolatba az Unileverrel és a szakértői csapatokkal, illetve tekintse meg az Unilever elérhetőségeit szerte a világban.

Kapcsolat