Ugrás ide: tartalom

Bolygó és társadalom

A világ soha nem látta még ennyire tisztán mindazokat a társadalmi és környezeti kihívásokat, amelyekkel szembenézünk. A cselekvés szüksége egyre sürgetőbb.

Tudjuk, hogy ebben nagy szerepünk van. Vállalatunk márkáinak és munkavállalóinak világos a küldetése: mindennapossá tenni a fenntartható életmódot.

Sustainable scenarios

Úttörő évtized

2010-ben elindítottuk az Unilever Fenntarthatósági Tervet (Unilever Sustainable Living Plan - USLP), amely bizonyította, hogy a fenntarthatóság és a sikeres üzleti teljesítmény összefügg egymással.

A USLP tíz éve alatt a világ megváltozott. Mindazok a problémák, amelyek bennünket cselekvésre ösztönöztek, mára egyre általánosabbá váltak. Részvényeseink számára a fenntarthatósággal kapcsolatos elkötelezettség már nem csak egy kívánatos szempont – a vállalati irányeleveink minimumaként tekintenek rá.

Sokat tanultunk útközben. És bár nem mindig alakult minden tökéletesen, úgy érezzük, sikerült hűnek maradtunk ahhoz a törekvésünkhöz, hogy a fenntartható fejlődés vezetői legyünk. Erre alapvető hitünk vezérelt, hogy a küldetésvezérelt márkák növekednek; a küldetésvezérelt vállalatok kitartanak, és a küldetésvezérelt emberek kiteljesednek.

Még inkább biztosak vagyunk abban, hogy helyes úton járunk - saját magunk és a bolygó érdekében. A USLP tapasztalataival felvértezve egy olyan mozgalmat indítunk útjára, amelyben beszállítóink, vevőink és fogyasztóink mind részesei a jobb jövő építésének.

Új szerződés – a társadalommal és a bolygóval

Most minden eddiginél tovább akarjuk lendíteni az üzletünket és az üzletmenetünket. Az Unilever Compass (Iránytű) vállalati stratégiánk meghatározza, hogyan valósíthatjuk meg ezt az ambíciót.

Az Unilever Compass tevékenységeink középpontjába részvényeseink szolgálatát állítja.

Megerősíti az emberi jogok tiszteletben tartásának megkérdőjelezhetetlen jelentőségét. Ambiciózus cselekvési programokat határoz meg korunk legkritikusabb problémáinak kezelésére, márkáink teljes skáláját érintve, és egyre hatékonyabban, egyre gyorsabban éri el azokat a pozitív változásokat, amelyek napjainkban egyre sürgetőbbek.

A jövőképünk a gyakorlatban

Megvan a kiterjedtségünk, a képességünk és az akaratunk arra, hogy valódi, pozitív és tartós változást eszközöljünk a bolygó és a társadalmunk érdekében. Változunk,cselekszünk és támogatunk másokat is, akik szintén cselekednek.

Tudj meg még többet azokról a területekről, amelyekkel foglalkozunk.

Két kísérletet végző tudós laboratóriumi köpenyben

Felelős vállalkozás

Felelős üzleti alapjaink határozzák meg minden cselekedetünket.

Erős értékeink, világos irányelveink és normáink vannak annak biztosítására, hogy alkalmazottaink ne csak helyesen tegyék a dolgukat, hanem a helyes dolgokat tegyék.

Elvárjuk, hogy az Unilevernél mindenki a magas etikai normáink nagykövete legyen.

Védőszemüveget és védősisakot viselő férfi egy gyárban

Az emberi jogok tisztelete

Az emberi jogok egyetemes jellegűek és változatlanok. De a világ gyorsan változik - és e változások némelyike veszélybe sodorja az emberi jogokat.
Saját tevékenységeink során és minden üzleti kapcsolatunkon keresztül mindent, amit teszünk, a nemzetközileg elismert emberi jogok iránti mély és rendíthetetlen elkötelezettség támaszt alá. Kezelnünk kell az emberi jogi problémák kiváltó okait is. Ez azt jelenti, hogy orvosolnunk kell az egyenlőtlenségeket, amelyek veszélyeztetik az emberek jogait.

Hullámzó tenger

Nincs vesztegetni való idő

Cselekedni fogunk a környezetünk javítása érdekében. Éghajlat-politika. A természet védelme és megújítása. És egy hulladékmentes világ megteremtése.

Hozzájárulunk egy tisztességesebb, társadalmilag befogadóbb világhoz. A méltányosságra, a sokféleségre és a befogadásra koncentrálunk minden tevékenységünk során. Vállalkozásunk kiemelt figyelmet szentel az emberek életszínvonalának aktív emelésére, és az emberek felkészítésére a munka jövőjére.

Ezzel egy időben javítani fogjuk az emberek egészségét és jólétét. Márkáink lesznek a változás katalizátorai - ez így van már a vállalatunk alapítása óta.

Tudjuk, hogy ez hatalmas változást fog hozni. De azt is tudjuk, hogy a legnagyobb kihívások olyan cselekvéseket igényelnek, amelyek túlmennek azokon a cselekvéseken, amelyeket egy vállalkozás egyedül képes végrehajtani.

Az egyik legnagyobb lehetőség az értékláncunkban és azokban a társadalmakban rejlik, amelyekkel együttműködünk. Tehát az Unilever teljes terjedelmét ki kell használnunk annak érdekében, hogy pozitívan befolyásoljuk partnereink üzleti gyakorlatát és üzletpolitikáját is, valamint a területekét, ahol működünk.

Mert mindannyiunk számára, akik tisztességesebb, társadalmilag befogadóbb világot és egészséges természeti környezetet szeretnénk látni, az üzenet világos: nincs vesztegetni való idő. Cselekedjünk.

Vissza az oldal tetejére