Olyan vállalatot építünk, amire büszke lehet a világ
Tíz évvel ezelőtt azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a világ legfenntarthatóbb vállalatává válunk.
Bebizonyítjuk, hogy a növekedésnek nem kell az emberek és a bolygó kárára történnie.
Megmutatjuk, hogy egy vállalat jó ügyet is képviselhet– cselekedetekkel, nem csupán szavakkal.
Sok célunkat elértük már, de van hova fejlődnünk.
És ezeket az ismerteket egy új, még ambiciózusabb stratégia középpontjába helyezzük.
Visszatekintés egy úttörő évtizedre
2010-ben elindítottuk az Unilever Fenntarthatósági Tervet (USLP - Unilever Sustainable Living Plan).
A USLP mindent megváltoztatott. Egy olyan időben, amikor a vállalatok a fenntarthatóságot és az üzleti sikert két külön dologként kezelték, rájöttünk, hogy összekapcsolódnak.
Ez nemcsak egy fenntarthatósági terv volt.
Hanem egy sikeres, fenntartható vállalatra szabott terv.
Értékláncunk minden oldalát szemügyre vettük, és a globális, fenntartható fejlődési célokat helyeztük stratégiánk középpontjába.
Klímavédelem. Nemek közti egyenlőség. Egészség és élelmezés biztosítása emberek milliárdjai számára. A környezet tisztelete. Egy méltányosabb, virágzóbb világ.
Olyan átfogó fenntarthatósági célokat határoztunk meg, amilyeneket a hozzánk hasonló méretű vállalatok feltehetően még soha nem tűztek ki maguk elé.